Absolut! Hade en ny hackerattack senast idag..spammade bara forumartikeln om "A har dragit" .Så här ser det ut (se bilden) ...fick en häromdagen också..och annat skit så fort jag kopplar upp datorn mot internet och laddar ner nya programvaror.
På YT skriver du detta:"Nya avsnitt om Palmemordet klara..håll utkik i veckan..snart kommer en julspecial med hög volym:) samt lite annat."Är det meningen att det material som skulle kommit i avsnitt 100 den 6 nov, är det materialet som kommer nu i veckan eller till Jul, istället? Är förövrigt det material som skulle presenterats i somras (kring midsommar har jag för mig) detta material som skulle kommit den 6 nov men som kommer till Jul? Jag fick en känsla av att det skulle komma något lite extra intressant avsnitt de datumen, men jag kan ha misstagit mig. Har det redan publicerats och är en del i ditt helt fantastiska material? 😀Ha det fint / N
Hej! Har lyckats få tillbaka några råfiler och bearbetat dem. Kommer därtill andra ej visade ljudfiler som blir en bra julklapp tror jag. Har redan släppt en bomb i ett avsnitt med gärningsmän, som berättar om vem som sköt. Men det nya materialet är lika viktigt. Folk på YT samt andra forum måste kunna ta till sig styrkan i ljudfilerna och mordet, med att ta fram misstänkta gärningsmäns namn samt visat på flera inblandade, men det är stort och tidningarna ligger lågt. Men det finns massor av reflektioner som kommer visas på hemsidan framöver och många bäckar små... Sedan är nya avsnitt gällande Nackamorden klara och börjar visas till helgen. Mycket tekniskt mm, så det blir intressant för de som gillar teknik. Det kommer bli en bra jul tror jag:).
Tack för ett snabbt och uttömmande svar. Ja, jag kom faktiskt att tänka på det idag, då jag ånyo, vilket jag gör rätt ofta, lyssnar på dina gamla avsnitt. Och tänkte då, att det bör vara gärningsmännens namn som framkommer i ett visst avsnitt. Nytt material är välkommet :) Både om det med Palme / Nacka morden och teknik.Det finns en sak som jag finner ytterst anmärkningsvärt i ditt material på YT & här på TF. Det är att när en viss persons namn och även några andra namn och vissa speciella detaljer kommer upp, så blir just det delarna antingen, borttagna, censurerade och även hackat och filer försvinner. Jag kan dessutom intyga själv att så är fallet, utan att gå in på detaljer. Detta blir man ju misstänksam och undrande över. Med uteslutningsmetoden så förstår man när man har hamnat rätt i sina bevis så att säga.
Hej! Ursäkta det sena svaret... semester och vila. Grovjobbet kommer att vara gjort i de stora delarna och jag har boken att färdigställa. Men självklart så finns det mer info ur LAC banden och annat som kolliderat med mordet på OP. Vill ni tittare att jag fortsätter och följer upp, så gör jag detta.
Matte, du gör ett fantastiskt jobb. Klart att du ska fortsätta med MOP om du själv vill och kan. Alla namn du tar fram är otroligt. Om du och Otto Ekevi fortfarande samarbetar så borde ni hjälpas åt att luska fram vilka alla personer är som tas fram på banden. Keep up the good work!
Absolut! Hade en ny hackerattack senast idag..spammade bara forumartikeln om "A har dragit" .Så här ser det ut (se bilden) ...fick en häromdagen också..och annat skit så fort jag kopplar upp datorn mot internet och laddar ner nya programvaror.
På YT skriver du detta: "Nya avsnitt om Palmemordet klara..håll utkik i veckan..snart kommer en julspecial med hög volym:) samt lite annat." Är det meningen att det material som skulle kommit i avsnitt 100 den 6 nov, är det materialet som kommer nu i veckan eller till Jul, istället? Är förövrigt det material som skulle presenterats i somras (kring midsommar har jag för mig) detta material som skulle kommit den 6 nov men som kommer till Jul? Jag fick en känsla av att det skulle komma något lite extra intressant avsnitt de datumen, men jag kan ha misstagit mig. Har det redan publicerats och är en del i ditt helt fantastiska material? 😀 Ha det fint / N
Hej! Ursäkta det sena svaret... semester och vila. Grovjobbet kommer att vara gjort i de stora delarna och jag har boken att färdigställa. Men självklart så finns det mer info ur LAC banden och annat som kolliderat med mordet på OP. Vill ni tittare att jag fortsätter och följer upp, så gör jag detta.